NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Acest document („Notă de informare”) explică modul în care colectăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal atunci când utilizați sau interacționați cu website-ul nostru, https://brutofood.ro/ (denumit în continuare „Site-ul”).

Noi, Oceanul Pacific SRL („Oceanul Pacific”, „Noi” sau „Societatea”) vă prelucrăm datele cu caracter personal în calitate de operator de date și tratăm cu seriozitate confidențialitatea acestora în conformitate cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal. Sediul nostru social este înregistrat la adresa Str. Elena Văcărescu, nr. 74, Bl. XXI/2, ap. 1, Sector 1, București. Oceanul Indian este înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub numărul J40/5807/2010, având codul fiscal RO17572759.

Părerea dvs. contează pentru noi – dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la informațiile prezentate în această Notă de Informare, ne puteți scrie la adresa de e-mail office@flavours.ro sau la adresa: Str. Elena Văcărescu, nr. 74, bl. XXI/2, parter, Sector 1, Bucuresti.

CUI NE ADRESĂM?

Această Notă de Informare vizează următoarele categorii de persoane vizate (denumite în mod colectiv „Persoane Vizate”):

Clienți, persoane fizice, și reprezentanți (legali sau convenționali) ai clienților, persoane juridice, precum și persoanele de contact desemnate/autorizate să acționeze în numele acestora („Clienți”);

persoanele fizice care accesează și interacționează în orice alt mod cu Site-ul, fără a avea calitatea de Client, („Utilizatori”).

CARE SUNT CATEGORIILE DE DATE PE CARE LE PRELUCRĂM?

În funcție de modul cum interacționați cu Noi și serviciile noastre, inclusiv Site-ul, putem prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:

date de identificare, cum ar fi: numele, prenumele, sexul, vârsta, data nașterii.

date de contact, cum ar fi: adresa de domiciliu, adresa de corespondență (de afaceri), e-mailul, numărul de telefon, când este cazul – date privind societatea pe care o reprezentați (și în numele căreia acționați).

date privind serviciile, cum ar fi: data și locația evenimentului, numărul de invitați, preferințe culinare și alte informații în legătură cu serviciile pe care ni le puteți comunica, precum și feedback-ul transmis de dvs. cu privire la serviciile Societății.

date colectate de cookie-uri și alte tehnologii similare. Detalii referitoare la prelucrarea datelor prin intermediul unor astfel de tehnologii regăsiți accesând secțiunea Analiza modului de utilizare a Site-ului și publicitate online adaptată de mai jos:

Putem obține aceste date:

dacă sunteți Client, atunci când ne furnizați dvs. aceste date, în nume propriu sau clientul în numele căruia contractați serviciile ne transmite aceste date, respectiv dacă ne transmiteți feedback legat de serviciile noastre, solicitări de oferte legate de organizarea evenimentelor noastre de catering sau când realizați rezervări online pentru organizarea unor evenimente. Datele sunt obținute atunci când le furnizați prin intermediul formularului de contact de pe Site;

dacă sunteți Utilizator, ori de câte ori navigați pe Site-ul nostru , respectiv dacă ne transmiteți feedback legat de serviciile noastre, solicitări de oferte legate de organizarea evenimentelor noastre de catering, când realizați rezervări online pentru organizarea unor evenimente, sau deopotrivă pentru a ne transmite diverse reclamații sau alte solicitări. Datele sunt obținute atunci când le furnizați prin intermediul formularului de contact de pe Site.

Atunci când primim datele direct de la dvs. vom considera că acestea sunt reale, corecte, complete și că se referă la dvs. Vom depune eforturi rezonabile să ne asigurăm că datele sunt reale, corecte și că vă aparțin, iar în situația în care vom avea suspiciuni că ne transmiteți date incorecte, incomplete sau că folosiți fără autorizare datele altei persoane, vom lua măsuri pentru clarificarea și remedierea situației. Aceste măsuri ar putea consta în: actualizarea, completarea sau ștergerea datelor, limitarea accesului la datele utilizate nelegal.

Nu suntem responsabili pentru modul de prelucrare a datelor de către alte platforme în cadrul cărora avem deschise pagini (Facebook, Instagram, Youtube), atunci când le accesați de pe Site-ul nostru.

DE CE PRELUCRĂM DATE CU CARACTER PERSONAL?

A. Dacă sunteți Client, Societatea prelucrează datele dvs. cu caracter personal având în vedere următoarele scopuri și temeiuri:

Scopul: Asistența și gestionarea relației cu Clienții

Putem utiliza datele dvs. de contact, datele de identificare, pentru a vă contacta în legătură cu orice probleme legate de relația noastră comercială, de exemplu:

pentru a veni în întâmpinarea dvs. și a vă răspunde la orice întrebări/solicitări formulate de dvs. sau în numele clienților;

pentru a analiza și pentru a răspunde la solicitările dvs. privitoare la organizarea de evenimente;

pentru a analiza și pentru a răspunde feedback-ului oferit de dvs. sau în numele clienților.

Temeiuri juridice: interesele noastre legitime, susținute de necesitățile comerciale privind implementarea și desfășurarea activităților de gestionare a relației cu clienții.

Scop: Organizarea și optimizarea activității și serviciilor Societății

Analizăm serviciile și produsele noastre, precum și interacțiunea sau experiența dvs. cu acestea pentru că ne dorim să ne îmbunătățim continuu serviciile.

De asemenea, utilizăm datele cu caracter personal ale Persoanelor Vizate pentru a organiza în mod optim și pentru a eficientiza activitatea și serviciile noastre. Cu titlu de exemplu, datele pot fi utilizate:

– să înțelegem și să evaluăm performanțele ofertei curente pentru a putea dezvolta și a vă oferi servicii noi;

– gestionarea investigațiilor declanșate de autoritățile publice și apărarea intereselor și drepturilor Societății în diverse investigații, proceduri administrative și judiciare, litigii etc.;

– pentru investigarea fraudelor în desfășurarea relațiilor contractuale;

– pentru organizarea clienților în baze de date interne și gestionarea acestora de către structurile și departamentele interne;

– ca urmare a unor audituri interne și/sau investigații derulate de Societate.

Temeiul juridic: interesul nostru constând în nevoile noastre legitime de a analiza performanța și funcționalitatea serviciilor noastre și modul în care putem îmbunătăți serviciile și produsele noastre, precum și cel de a ne apăra drepturile și interesele în contextul unor fraude/dispute cu clienții, după caz, de a pune informații la dispoziția autorităților publice/instanțelor ori de a păstra anumite date.

[Scop: Comunicări comerciale către clienți

Vom folosi datele dvs. de contact pentru a vă ține la curent cu privire la produsele și serviciile destinate clienților Societății. Astfel, vă putem transmite (i) buletine informative sau alte materiale similare, (ii) să vă informăm cu privire la oferte, promoții, concursuri, loterii promoționale sau alte acțiuni de marketing similare și/sau (iii) să vă invităm să participați la sondajele sau studiile noastre de piață sau când ne furnizați feedback cu privire la produsele și serviciile noastre.

Vă vom transmite aceste comunicări utilizând poșta electronică (adresa de e-mail și/sau SMS). Vom concepe campaniile de marketing astfel încât să evităm transmiterea acestora în mod excesiv. Dacă nu doriți să fiți contactat pentru acest scop, vă rugăm să ne anunțați.

Temeiul juridic: prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la bază consimțământul dvs., dacă alegeți să-l furnizați.]

Scop: Conformarea cu cerințe legale

Prelucrăm (inclusiv comunicăm) datele dvs. cu caracter personal dacă este necesar pentru a ne conforma unor cerințe de reglementare (la nivel național sau la nivelul Uniunii Europene).

Temeiuri juridice: (i) conformarea cu obligațiile legale sau (ii) interesul nostru legitim de a adresa și gestiona cerințele legale relevante, aplicabile Societății.

B. Dacă sunteți Utilizator, Societatea prelucrează datele dvs. cu caracter personal având în vedere următoarele scopuri și temeiuri:

1. Scopul: Asistența și gestionarea relației cu clienții

Putem utiliza datele dvs. de identificare și de contact pentru: pentru a răspunde la orice întrebări și pentru a veni în întâmpinarea oricăror probleme pe care le puteți avea în legătură cu Site-ul.

pentru a veni în întâmpinarea dvs. și a vă răspunde la orice întrebări/solicitări formulate de dvs. privitor la serviciile noastre, respectiv organizarea evenimentelor noastre de catering; pentru a analiza și pentru a răspunde feedback-ului pe care îl oferiți cu privire la produsele și serviciile noastre.

Temeiul juridic: (i) interesul nostru legitim de a furniza Utilizatorilor informații relevante și actualizate în legătură cu serviciile pe care clienții intenționează să le achiziționeze, precum și implementarea și desfășurarea în mod adecvat a activității de asistență și gestionare a relației cu clienții (inclusiv Utilizatorii desemnați de client) și (ii) consimțământul dvs., dacă alegeți să-l furnizați.

2. Scop: Comunicări comerciale către clienți

Vom folosi datele dvs. de contact pentru a vă ține la curent cu privire la produsele și serviciile destinate clienților Societății. Astfel, vă putem transmite (i) buletine informative sau alte materiale similare, (ii) să vă informăm cu privire la oferte, promoții, concursuri, loterii promoționale sau alte acțiuni de marketing similare și/sau (iii) să vă invităm să participați la sondajele sau studiile noastre de piață sau când ne furnizați feedback cu privire la produsele și serviciile noastre.

Vă vom transmite aceste comunicări utilizând poșta electronică (adresa de e-mail și/sau SMS). Vom concepe campaniile de marketing astfel încât să evităm transmiterea acestora în mod excesiv. Dacă nu doriți să fiți contactat pentru a primi informații cu privire la ofertele noastre, vă rugăm să ne anunțați.

Temeiul juridic: prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la bază consimțământul dvs., dacă alegeți să-l furnizați.

3. Scopul: Analiza modului de utilizare a Site-ului și publicitate online adaptată

Atunci când accesați sau utilizați Site-ul nostru, colectăm prin intermediul cookie-uri și altor tehnologii similare informații statistice și agregate, care nu vă pot identifica la nivel individual, pentru scopul efectuării unor analize privind funcționalitatea și performanța acestora. Suntem direct interesați de modul în care utilizați Site-ul (de ex, paginile frecvent accesate sau perioada de timp pe care ați petrecut-o pe o anumită secțiune din Site) pentru a înțelege nevoile clienților pe care îi reprezentați și a le oferi o experiență mai bună în ceea ce privește interacțiunea cu aceste platforme.

De asemenea, putem utiliza rezultatele acestor analize în combinație cu alte tehnologii de urmărire pentru a analiza comportamentul și interesele dvs. în mediul online pentru a vă servi publicitate personalizată.

Temeiuri juridice: în funcție de categoriile de cookie-uri, ne bazăm pe (i) interesul legitim de a ne asigura că serviciile noastre funcționează corespunzător în ceea ce privește așa-numitele „cookie-urile necesare”, sau (ii) consimțământul dvs. pentru așa-numitele „cookie-urile de analiză” și „publicitate online adaptată”.

Pentru acest scop, utilizăm următoarele instrumente:

A. Google Analytics. Cu acordul dvs., colectăm prin intermediul serviciului Google Analytics, furnizat de Google LLC („Google”) informații statistice și agregate ce ne permit să înțelegem modul cum funcționalitățile Site-ului sunt folosite de Utilizatori, fără însă ca rezultatele analizei respective să vă identifice în mod direct.

Google colectează anumite informații (de ex., dispozitivul utilizat pentru a naviga pe Site, sistemul de operare utilizat, adresa IP, ora solicitării către server, etc.) pentru a evalua modul cum Utilizatorii interacționează cu și utilizează Site-ul și pentru a întocmi diverse rapoarte despre activitatea acestora. Pentru a proteja identitatea Utilizatorilor, adresele IP analizate de Google sunt supuse unui proces de pseudonimizare, astfel încât nu este posibilă atribuirea acestora persoanei dvs..

Puteți afla mai multe informații despre modul cum Google și societățile sale afiliate colectează, prelucrează și protejează datele cu caracter personal accesând secțiunile “Informațiile colectate de Google” și “De ce colectează Google date” la următorul link: https://policies.google.com/privacy?hl=ro.

Puteți opta sau refuza colectarea acestor informații despre dvs. de către Google:

– cu ajutorul setărilor din browser-ul dispozitivului dvs.

– accesând website-ul nostru prin funcționalitatea Private/Incognito al browser-ului de pe care navigați.

B. Facebook Analytics.

De asemenea, utilizăm, sub rezerva consimțământului dvs., serviciul de analiză Facebook Analytics, un serviciu al Facebook, Inc („Facebook”). Folosim acest serviciu pentru a înțelege cum interacționați cu Site-ul. În concret, Facebook analizează interacțiunea dvs. cu Site-ul și/sau funcționalitățile acestuia (de ex., cât de des Utilizatorii accesează Site-ul, cât timp petrec în anumite secțiuni ale acestuia, frecvența cumpărăturilor, etc.) și ne transmite rapoarte agregate despre comportamentul și profilul demografic al Utilizatorilor. Informațiile transmise de Facebook nu ne vor permite să vă identificăm în mod direct în funcție de interacțiunea și evenimentele generate de dvs. pe Site.

Puteți afla mai multe informații despre modul cum Facebook și societățile sale afiliate colectează, prelucrează și protejează datele cu caracter personal accesând https://www.facebook.com/about/privacy/

Puteți opta sau refuza colectarea acestor informații despre dvs. de către Facebook

– cu ajutorul setărilor din browser-ul dispozitivului dvs.

– accesând website-ul nostru prin funcționalitatea Private/Incognito al browser-ului de pe care navigați.

CUI DIVULGĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Putem dezvălui datele cu caracter personal ale Persoanelor Vizate, după caz, către:

Clienții noștri cu care au legătură Persoanele Vizate.

Furnizori de servicii-suport și/sau auxiliare, cum ar fi: servicii de realizare și transmitere de sondaje de opinie sau comunicări comerciale, furnizori de servicii de stocare a datelor, executori judecătorești și agenții de colectare a creanțelor, servicii IT (de ex, mentenanță, suport, dezvoltare), servicii de audit, servicii de arhivare, servicii de logistică, curierat și transport, servicii juridice sau alte servicii de consultanță specializată.

Instituții și autorități publice din România, cum ar fi: instanțele judecătorești și alte autorități judiciare; alte autorități publice relevante (de ex, ANAF, ANSPDCP). Terțe entități, în cazul unei fuziuni, achiziții sau alt tip de reorganizare sau de vânzare.

TRANSFERUL DATELOR ÎN STRĂINĂTATE

În general, datele cu caracter personal colectate de noi prin intermediul Site-ului nu vor fi transferate în afara Spațiului Economic European (SEE).

Dacă vom transfera datele dvs. cu caracter personal într-o țară care nu se află în SEE sau pentru care Comisia Europeană nu a emis o decizie care atestă că respectiva țară a implementat garanții adecvate cu privire la protecția datelor cu caracter personal, ne vom asigura că datele dvs. sunt protejate în mod corespunzător. Ca regulă, ne vom asigura că există un acord corespunzător cu privire la transferul de date, în conformitate cu clauzele contractuale standard aprobate de Comisia Europeană (https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/model-contracts-transfer-personal-data-third-countries_en).

Dacă transferul nu se poate întemeia pe clauzele contractuale standard, vom lua măsurile necesare ca transferul să aibă la bază un alt mecanism prevăzut de lege pentru asigura protecția datelor dvs. cu caracter personal, inclusiv, acolo unde este cazul, vă vom solicita consimțământul pentru un astfel de transfer.

CAT TIMP PĂSTRĂM DATELE PERSOANELOR VIZATE?

Păstrăm datele cu caracter personal ale Persoanelor Vizate cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea prevederilor legale aplicabile în materie, precum și a procedurilor interne privind retenția datelor.

În cazul în care legislația în vigoare ne impune păstrarea datelor pentru perioade mai îndelungate, vom respecta termenele de retenție stabilite conform obligațiilor legale (de ex, în cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de păstrare prevăzut de lege este de 5 ani de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost întocmite).

Datele aferente cookie-urilor și tehnologiilor similare sunt păstrate conform termenelor specifice, stabilite pentru respectivele tehnologii, termenul de stocare putând fi între durata sesiunii de navigare (pentru cookie-uri necesare) și o durată de până la 3 ani (pentru cookie-uri de analiză/marketing).

Dacă vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor în scop de marketing, Societatea va înceta prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în acest scop, fără însă a afecta prelucrările desfășurate pe baza consimțământului exprimat de către dvs. înainte de retragerea acestuia.

CARE SUNT DREPTURILE PERSOANEI VIZATE?

Conform legii, Persoanele Vizate beneficiază de următoarele drepturi legate de prelucrarea datelor cu caracter personal:

dreptul de acces: respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea Societății cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare cum ar fi: modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;

dreptul de rectificarea datelor: Persoanele Vizate pot să ne solicite să modificăm datele incorecte privind Persoanele Vizate ori, după caz, să completăm datele care sunt incomplete; Rectificarea/completarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate

dreptul la ștergere: Persoanele Vizate pot solicita ștergerea datelor lor cu caracter personal atunci când: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat și le prelucrăm; (ii) a fost retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale; (iii) datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii; respectiv (iv) datele cu caracter personal trebuie șterse conform legislației relevante;

retragerea consimțământului: Persoanele Vizate pot să își retragă oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe bază de consimțământ;

dreptul de opoziție: Persoanele Vizate se pot opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Societății, din motive care țin de situația lor specifică;

dreptul la restricționarea prelucrării: Persoanele Vizate pot solicita restricționarea prelucrării datelor lor cu caracter personal dacă: (i) contestă corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor în cauză; (ii) prelucrarea este ilegală, iar Persoana Vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; (iii) datele nu ne mai sunt necesare prelucrării, dar Persoana Vizată ni le solicită pentru o acțiune în instanță; respectiv (iv) în cazul în care Persoana Vizată s-a opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale Societății ca operator prevalează asupra drepturilor Persoanei Vizate.

dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate: respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care cu privire la persoana dvs. sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;

dreptul la portabilitate: Persoanele Vizate pot solicita, în condițiile legii, să le furnizăm datele cu caracter personal într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automatizat, când le prelucrăm datele în baza consimțământului acestora/contractul încheiat cu acestea. Dacă Persoanele Vizate ne solicită acest lucru, putem să transmitem respectivele datele unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic.

dreptul de a vă adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar.

Pentru orice întrebări despre această Notă de Informare, sau dacă Persoanele Vizate doresc să își exercite drepturile, putem fi contactați astfel: În atenția:

Responsabilului cu Protecția Datelor Societății (DPO)

Adresă de Corespondență: Str. Elena Văcărescu, nr. 74, Bl. XXI/2, ap. 1, Sector 1, București Email: office@flavours.ro.